środa, 17 września 2014

Anty promocja wyspy

Przygotowując się do pozyskiwania partnerów społecznych z którymi mógłbym współpracować pomyślałem że, bardzo dobrym pomysłem było by odwiedzenie najważniejszego w województwie Pomorskiem punktu informacji turystycznej ulokowanego w Bramie Wyżynnej w Gdańsku.
gdy poprosiłem o wykaz miejsc noclegowych na Wyspie, przez chwile przeciefrałem oczy ze zdumienia.
Cóż ujrzały moje oczy, dostałem kartkę A4 wypisanymi wybranymi hotelami oraz numery telefonu przy trzech pozycjach. Co widać na załączonym obrazku.
 Nie jest to nic czym warto by się chwalić, ale na bloga taka informacja jest jak znalazł.
Jedyne co mogę zrobić w tej sytuacji to zaprosić wszystkich zainteresowanych do współpracy i w ramach dobrego początku uzupełnić informacje które posiada lokalna organizacja turystyczna prowadząca informacje turystyczną.

Pozdrawiam: Robert Masojć (koordynator ds. promocji)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz